کفش کوهنوردی هامتو زنانه که پا را خوشبو می کند

کفش‌های پیاده‌روی از خانواده ی کفش کوهنوردی هامتو زنانه در وسط کفش‌ های پیاده‌ روی و چکمه های پیاده‌ روی قرار دارند. آنها به دلیل زیره های ضخیم ترشان کمی سنگین تر از کفش های دویدن تریل هستند. طراحی آنها باعث می شود در برابر سطوح ساینده مقاومت بیشتری داشته باشند.

آنها همچنین دارای رویه چرمی هستند تا پاهای شما را خشک نگه می دارد و از اشیاء نوک تیز محافظت می کند.

چکمه‌های پیاده‌روی حمایت بیشتری از پاشنه دارند و دارای نوک‌های تقویت‌شده برای محافظت از انگشتان پا هستند.

زیره میانی برای کاهش ضربه های زیاد و جلوگیری از خستگی پاها نرم است. در این حالت پاها از مچ پا تا انگشتان پا محافظت می شوند.

کفش های پیاده روی برای پیاده روی در زمین های صخره ای مناسب هستند. الگوی اصطکاک عمیق است، بنابراین سنگ های کوچک در شیارها باقی می مانند و به کف پا فشار وارد نمی کنند.

کفش

چکمه های کوله پشتی کاملا شبیه چکمه های کوهنوردی هستند، با این حال یقه مچ پا در این مورد بالاتر است. آنها ایمن تر هستند، زیرا رویه چرم ضخیم تر است. با این حال، این نیز آنها را سنگین تر می کند.

بنابراین، آنها می توانند شما را با پاهای خسته پس از ساعت های طولانی پیاده روی رها کنند. علاوه بر این، آنها ممکن است کمتر از بقیه کفش های پیاده روی تنفس کنند.

همانطور که می بینید، انواع مختلفی از کفش های پیاده روی وجود دارد. برخی برای بهبود حساسیت پا و برخی دیگر برای تضمین حداکثر محافظت طراحی شده اند.

قبل از انتخاب بهترین نوع کفش برای خود، ویژگی های زمین را نیز در نظر بگیرید.

همچنین بودجه موجود خود را در نظر بگیرید. معمولاً ایمن‌ترین کفش‌ها مانند چکمه‌های کوله‌پشتی نیز گران‌ترین کفش‌ها هستند.

بنابراین، اگر در زمین های ساینده و صخره ای پیاده روی می کنید، باید مقداری پول جدی روی کفش سرمایه گذاری کنید.