کارتریج لیزری hp 106a سوژه ی خبرها شد

تا حد زیادی کارتریج لیزری hp 106a پر شده ارزان ترین گزینه هستند و همچنین پایین ترین کیفیت را دارند. کارتریج های پر شده دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد.

آنها از کارتریج هایی استفاده کرده اند که تونر آنها دوباره پر شده است. هیچ بازرسی وجود ندارد و قطعات کارتریج تعویض نمی شوند.

شما چیزی رو گرفتید که قیمت ش رو پرداخت کردید! کارتریج های پر شده به ندرت ایده خوبی هستند. آنها می توانند و انجام می دهند، اغلب شکست می خورند.

آنها همچنین می توانند نشت کنند و به دستگاه کپی یا MFP شما آسیب وارد کنند.

در حالی که ما در واقع هرگز استفاده از کارتریج های پر شده را توصیه نمی کنیم اگر می خواهید از آنها استفاده کنید.

مطمئن شوید که از آن در یک دستگاه راحت استفاده می کنید و نه دستگاهی که برای تجارت شما ضروری است!

اساساً انتخاب کارتریج به چند عامل بستگی دارد: بودجه شما، حجم کپی ها و چاپ هایی که دفتر شما تولید می کند و سطح کیفیت مورد نیاز شما.

کارتریج

بسیاری از سازمان ها چندین پرینتر و دستگاه کپی در سراسر دفتر دارند و انواع مختلفی از کارتریج ها را خریداری می کنند.

به عنوان مثال، یک بخش بازاریابی معمولاً نیاز به تولید اسناد با کیفیت بالا دارد، بنابراین ممکن است هزینه استفاده از کارتریج های OEM برای این کاربران ارزش داشته باشد.

آنها قابل اعتمادترین هستند و خروجی با بالاترین کیفیت را تولید می کنند.

بخش حسابداری شما حجم زیادی از اسناد را چاپ می کند، اما اکثر آنها نیازی به کیفیت “آماده مشتری” ندارند. کارتریج های بازسازی شده در این شرایط انتخاب خوبی هستند.

چاپگر چندکاره دفتر مشترک حجم بالایی تولید می کند و معمولاً به کیفیت بالاتری نیاز دارد، بنابراین کارتریج های سازگار جدید می توانند در هزینه صرفه جویی کنند، حجم بیشتری را مدیریت کنند و کیفیت قابل مقایسه OEM را ارائه دهند.