پسری با گل محمدی در میمند می تواند به ذهن خواهرش نفوذ کند

گلاب گرانبهای داماسک یا گل محمدی در میمند فواید متعددی برای صورت، مو، بدن و همچنین ذهن دارد. آن را باید در حمام خود داشته باشید! قابض و تقویت کننده، این هیدروسل برای جلوگیری و مبارزه با علائم پیری پوست عالی است.

به طور خلاصه، به تقویت بازسازی پوست و آبرسانی عمیق پوست و همچنین سفت کردن منافذ شناخته شده است.

نام گیاه شناسی: Rosa Damascena

INCI: آب گل روزا داماسنا

قسمت مورد استفاده گیاه: گلهای تازه

روش تولید: تقطیر با بخار آب

عطر آن قوی، شاداب، گلدار و هماهنگ است. علاوه بر این، رز هیدروسل در ترکیب بسیاری از لوازم آرایشی استفاده می شود.

لازم به ذکر است که رز هیدروسل اغلب با مواد افزودنی مخلوط می شود. بنابراین، ما به شما توصیه می کنیم که لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید.

گل

زیرا بسیاری از آب های گل رز (و نه تنها) را با مواد محافظ (ارگانیک، طبیعی یا غیر طبیعی) مخلوط می کنیم. با این حال، هیدروسل گل رز داماسک با کیفیت به هیچ محافظی مانند ما نیاز ندارد.

برای پوست های حساس، مستعد قرمزی، اگزما، خارش و آلرژی مناسب است. اثر مثبت آن بر قرمزی از این واقعیت ناشی می شود که گشاد شدن رگ های خونی را کاهش می دهد.

پوست های کدر و کدر که فاقد درخشندگی هستند را تحریک می کند. جلوه درخشان تری به پوست می بخشد!

هیدروسول گل رز دمشق دارای اثر ضد التهابی است. علاوه بر این، پوست های تحریک شده و سفت و همچنین پوست ظریف چشم و اطراف چشم را تسکین می دهد.

همانطور که نزدیک به 5000 سال پیش در چین ظاهر شد و ارتش ها از آن به عنوان نمادی برای خود استفاده کردند، مانند ارتش بریتانیا، همسر رهبر لشکرکشی فرانسه، ناپلئون نیز از این نوع گل رز مراقبت کرد و چندین باغ ایجاد کرد. برای این نوع، و برخی از آنها را Chateau Garden نامیدند.