صابون بچه کاپوس نجات دهنده ی جان یک زن از مرگ

مرطوب کننده های پزشکی یا همان صابون بچه کاپوس که برای تسکین، نرم کردن و افزایش سطح رطوبت به خصوص در پوست استفاده می شوند. آنها به اشکال مختلف وجود دارند. آنها با مرطوب کننده های آرایشی متفاوت هستند زیرا بدون عطر هستند و افزودنی های ضد پیری ندارند.

نرم کننده ها بخش مهمی از درمان برای تمام بیماری های پوست خشک را تشکیل می دهند.

آنها ایمن و موثر هستند یک روال مراقبت از پوست خوب با استفاده از نرم کننده ها می تواند پوست را تسکین دهد، مرطوب کند و از آن محافظت کند و به کاهش تعداد شعله های اگزما کمک کند.

نرم کننده هایی که حاوی مقدار زیادی روغن هستند نیز از عوامل انسدادی هستند.

این بدان معنی است که آنها پوست شما را با یک لایه نازک روغنی می پوشانند که آب موجود در پوست شما را می پوشاند. عوامل انسدادی پوست شما را برای مدت طولانی تری هیدراته نگه می دارند.

صابون کودک ممکن است در لوسیون، کرم، پماد یا ژل برای پیشگیری یا درمان پوست خشک، زبر، پوسته پوسته، خارش و سایر مشکلات پوستی مانند اگزما موثر باشد.

صابون

صابون بچه می تواند این شرایط و همچنین سایر تحریکات پوستی مانند سوختگی های ناشی از پرتو درمانی و بثورات پوشک را درمان کند.

نمونه‌هایی از صابون بچه موادی مانند روغن‌های گیاهی، روغن معدنی، کره شی، کره کاکائو، وازلین و اسیدهای چرب (روغن‌های حیوانی، از جمله امو، راسو، و لانولین، احتمالاً یکی از موادی است که بیشتر شبیه روغن پوست خودمان است. ).

هر زمان که احساس کردید پوست خشک شد و هر چند وقت یکبار که نیاز دارید از صابون بچه استفاده کنید. این ممکن است دو تا چهار بار در روز یا بیشتر باشد.

صابون بچه را بلافاصله پس از شستشو یا حمام هنگامی که پوست خشک شده است، بمالید.

صابون کودک را می توان و باید در زمان های دیگر در طول روز استفاده کرد، به عنوان مثال در آب و هوای شدید برای ایجاد مانع در برابر سرما.

در صورتی که شرایط بالینی ادامه استفاده را توجیه می کند، باید پس از بهبود وضعیت پوستی خود به استفاده از صابون کودک ادامه دهید.