شکلات کیلویی خارجی تخته ای تلخ

همانطور که می دانید شکلات یکی از خوشمزه ترین و پرفروش ترین شیرینی ها در کل جهان می باشد این شیرینی خوشمزه و پرطرفدار از کاکائو درست می شود شکلات طرفداران زیادی دارد این طرفداران از بزرگسال گرفته تا کوچک عاشق شکلات هستند بدون اینکه بدون آن نمی توانند زندگی کنند شکلات علاوه بر داشتن طعم های بی نظیر فواید متنوع و زیادی نیز دارد این شیرینی پرطرفدار با طعم بی نظیر خود حس خوش آیندی را به شما القا خواهد کرد و علاوه بر داشتن مزه بی نظیر فواید بیشماری نیز دارد که حتی فکرش را هم نمی‌ کنید شرکت های زیادی در زمینه تولید شکلات فعالیت می کند و محصول های تولیدی خود را به نواحی مختلف جهان صادر می کنند شکلات کیلویی خارجی تخته ای تلخ یکی از انواع پر تقاضا شکلات خارجی می باشد مردم در سرتاسر جهان عاشق شکلات هستند و روزانه آن را نوش جان می کنند و لذت می برند شکلات پایه ثابت دسرها، شیرینی ها و میان وعده های همه مردم می باشد و طعم بی نظیری به آنها می دهد.

شکلات کیلویی خارجی تخته ای تلخ

فروش شکلات کیلویی

فروش شکلات کیلویی فروش شکلات تخته ای به صورت کیلویی در نمایندگی های فروش این محصولات مغازه ها و شکلات فروشی های سراسر کشور صورت می گیرد و شما با مراجعه به این مراکز و نمایندگی ها و مغازه ها می توانید به راحتی شکلات مورد نظر خود را تهیه و نوش جان کنید راه دیگری که برای خرید شکلات وجود دارد خرید آنلاین می باشد شما با مراجعه به صفحات رسمی نمایندگی های فروش شکلات و سایت های معتبر فروش می توانید به راحتی انواع مختلف شکلات را ببینید و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید و سپس خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید فروش آنلاین این فرصت را به شما می دهد که در خانه بدون صرف هزینه رفت و آمد و ماندن در ترافیک بهترین خرید را داشته باشید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید همانطور که می دانید قیمت شکلات به موارد مختلفی بستگی دارد به همین علت نمی توانیم قیمت ثابت و مشخصی برای آنها در نظر بگیریم قیمت شکلات به موارد مختلفی از قبیل کیفیت، نوع ماده افزودنی، کارخانه سازنده یا برند شکلات، کیفیت مواد اولیه، میزان محبوبیت برند، میزان فروش، وزن شکلات، تعداد و غیره بستگی دارد از جمله موارد مهمی که بسیار بر روی قیمت شکلات اثر دارد نوسانات ارزی و شرایط اقتصادی می باشد تمامی این مواردی که گفته شد باعث می شود که نتوانیم قیمت مشخصی بر روی آن ها بگذاریم زیرا تمامی این موارد گفته شده باعث بالا و پایین رفتن قیمت شکلات می شود همانطور که گفتیم شکلات فواید زیادی برای بدن دارد و بی نظیر بودن آن تنها به طعم آن خلاصه نمی شود با خوردن شکلات علاوه بر اینکه طعمی بی نظیر را تجربه می کنیم می توانیم به سلامت بدن خود بیفزاییم از فواید بیشمار شکلات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱.شکلات باعث سلامت هر چه‌ بیشتر قلب می شود، طبق تحقیقات به عمل آمده ثابت شده است که مواد مختلف موجود در شکلات باعث می شود که رگ ها سفت نشوند و منعطف بمانند این عمل باعث میشود که از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری شود و به دنبال آن میزان سکته قلبی پایین می رود افرادی که از شکلات استفاده می کنند ریسک بیماری های قلبی و سکته در آنها پایین می آید.

۲. تحقیقات مختلف نشان داده اند که شکلات باعث عملکرد بهتر مغز می‌شود طی یک تحقیق و مقایسه افراد میانسال متوجه شده‌ اند که افراد میانسالی که در طول زندگی خود از شکلات استفاده می کردند به نسبت افراد دیگر که شکلات استفاده نمی کردند عملکرد مغزی بهتری دارند، مثلا در انجام بازی های مختلف و حل کردن جدول عملکرد بهتری دارند و بیماری ها مغزی از آن ها دور تر هست در این افراد احتمال مبتلا شدن به آلزایمر و دیگر بیماری های زوال مغزی به نسبت دیگر افراد کمتر است.

۳. از دیگر مواردی که در شکلات وجود دارد می ‌توانیم به فلاونول اشاره کنیم فلاونول موجود در شکلات باعث می شود که افراد دو برابر بیشتر در برابر نور یو وی خورشید مقاوم باشند این مقاومت آنها باعث می‌شود که کمتر دچار آفتاب سوختگی شوند و در برابر نور خورشید مقاوم تر باشند پس شما با مصرف شکلات می توانید از بیماری های پوستی حاصل نور‌ خورشید جلوگیری کنید.

۴. از دیگر مواردی که در شکلات وجود دارد پلی ونول می باشد، این ماده که در شکلات وجود دارد باعث خوش اخلاقی می شود، افرادی که شکلات مصرف می‌کنند و این ماده به مغزشان می ‌رسد زندگی آرام و شاد تری دارند و به نسبت دیگر افراد خوش اخلاق تر خواهند بود و همچنین افسردگی در میان آنها کمتر دیده می شود.

۵. شکلات باعث کاهش کلسترول بد خون یا همان ال دی ال می ‌شود و میزان کلسترول خوب خون یا اچ دی ال را بالا می برد و در نهایت باعث کاهش ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سکته میشود.

۶. پزشکان پیشنهاد می‌کنند که حتماً قبل از ورزش از شکلات تلخ استفاده کنید زیرا شکلات تلخ باعث می شود که شما هنگام ورزش کردن انرژی بیشتری داشته باشید و پروسه ماهیچه سازی بهتر انجام شود و متابولیسم بدن شما بالاتر رود.

۷. تحقیقات مختلف ثابت کرده است که شکلات خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی نیز دارد پس شما با خوردن شکلات در برابر بیماری های مختلف باکتریایی و ویروسی مقاوم خواهید بود خاصیت آنتی اکسیدانی شکلات باعث می شود که بدن شما در مقابل رادیکال های آزادی که در هوا وجود دارد و باعث بیماری های مختلف پوستی و همچنین سرطان می شود مقاوم باشد، پس نتیجه میگیریم که شکلات خاصیت ضد سرطانی نیز دارد شکلات یک میان وعده بسیار خوب برای کودکان می باشد و شما می توانید این خوراکی را در وعده های غذایی آنها قرار دهید البته باید دقت داشته باشید که با وجود فواید بسیار زیاد، اگر بیش از حد طبیعی خورده شود باعث مشکلات مختلف می شود خوردن بیش از حد معمول شکلات باعث بالا رفتن قند خون و در نهایت چاقی میشود حتما زیاد شنیده اید که افرادی که زیاد شکلات مصرف می کنند دچار جوش و آکنه در پوست خود می شوند یکی از ضرر های متداول شکلات آسیب رسیدن به دندان ها می باشد پس حتماً بعد از خوردن شکلات مسواک بزنید.