شکلات تخته ای ایرانی ترکیه بلژیکی

به جرات می توان گقت که شکلات از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین خوراکی های جهان می باشد. این خوراکی بی نظیر طرفداران زیادی دارد، از کوچک گرفته تا بزرگ سال عاشقش هستند و بدون آن نمی توانند زندگی کنند. شکلات علاوه بر مزه های بی نظیری که دارد، دارای فواید بی شماری نیز می باشد. شکلات نه تنها باعث با طعم و مزه بی نظیرش باعث خوش حالی و ایجاد حس خوب در فرد می شود، بلکه فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. شکلات تخته ای ایرانی از جمله محصولات پر طرفدار و پر تقاضا صادر شونده به کشور های همسایه و دور می باشد. شکلات تخته ای به کشور های مختلفی از جمله ترکیه و بلژیک صادر می شود و طرفداران بسیار زیادی در آن جا دارد. مردم همه عاشق شکلات هستند و روزانه از آن نوش جان می کنند و لذت می برند.

شکلات تخته ای ایرانی ترکیه بلژیکی

قیمت شکلات تخته ای

قیمت شکلات تخته ای قیمت شکلات تخته ای به موارد مختلفی بستگی دارد و نمی شود یک قیمت ثابت و مشخص برای آن ها در نظر گرفت. قیمت این محصول به موارد مختلفی از قبیل کیفیت، نوع، مزه، مواد افزودنی، کارخانه‌ سازنده ، کیفیت مواد اولیه، میزان محبوبیت برند، میزان فروش، وزن، تعداد و… بستگی دارد. از جمله موارد مهمی ک بسیار بر روی قیمت شکلات تخته ای اثر دارد، نوسانات ارزی و شرایط اقتصادی می باشد. تمامی این موارد باعث می شود که نشود قیمت مشخصی بر روی تمامی شکلات تخته ای ها گذاشت و باعث بالا و پایین رفتن قیمت می شوند.

برای اطلاع از قیمت شکلات تخته ای می توانید به مراکز فروش این محصول ها در سراسر کشور، مانند سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، شکلات فروشی ها، نمایندگی های فروش و… مراجعه کنید و محصول مورد نظر را ببینید و قیمتش را مشاهده کنید و سپس خریداری کنید.

راه دیگری که برای اطلاع از قیمت شکلات ها وجود دارد مراجعه به سایت های معتبر فروش این محصولات و صفحه رسمی نمایندگی های فروش می باشد. شما با این کار می توانید انواع شکلات تخته ای ها را مشاهده کنید و از قیمت آن ها مطلع شوید.

شکلات تخته ای ترکیه

شکلات تخته ای ترکیه همان طور که گفتیم شکلات تلخ به ترکیه نیز صادر می شود و ترکیه از طرفداران پر و پا قرص این شکلات های خوشمزه‌ و بی نظیر می باشد. همان طور که گفتیم شکلات علاوه بر طعم بی نظیرش فواید بسیار زیادی برای بدن دارد و با خوردن آن هم می توانیم مزه ای بی نظیر را تجربه کنیم و هم این که سلامت بدن خود را افزایش دهیم.

از فواید بی شمار شکلات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱. شکلات به سلامت قلب کمک می کند، تحقیق های مختلف نشان داده که مواد مختلف موجود در شکلات باعث می شود رگ ها انعطاف پذیر بمانند و سخت نشوند تا در نهایت موجب بیماری های قلبی عروقی نشود. خوردن شکلات تلخ باعث می شود که احتمال خطر قلبی و عروقی کم شود و میزان سکته پایین برود.

۲. تحقیقات مختلف ثابت کرده اند که افراد میان سالی که در طول زندگی خود از شکلات استفاده کرده اند به نسبت دیگر افرادی که شکلات نخورده اند، عملکرد مغزی بهتری دارند و می توانند بهتر تصمیم بگیرند و سالم تر هستند و دچار زوال مغزی و آلزایمر نمی شوند.

۳. طبق مطالعات انجام شده افرادی که شکلات خورده اند به دلیل وجود فلاونول در شکلات، ۲ برابر بیشتر از دیگر افراد در برابر نور یو وی خورشید مقاوم اند و همین موضوع باعث می شود که کمتر از دیگر افراد دچار آفتاب سوختگی شوند.

۴. پلی فنول های موجود در شکلات باعث می شود که افراد اخلاق بهتری داشته باشند و زندگی آرام و شادتری به نسبت دیگر افراد داشته باشند. خوردن شکلات باعث ایجاد شادی و نشاط در افراد می شود و امید به زندگی را افزایش و خطر افسردگی را کاهش می دهد.

شکلات تخته ای ساده

شکلات تخته ای ساده شکلات تخته ای هایی که ساده نباشند دارای مواد افزودنی میوه هستند و طعم های مختلف میوه را دارند اما شکلات تخته ای های شاده فقط طعم شکلات معمولی را دارند و از ترکیب شیر و عسل و کاکائو درست می شوند.

شکلات تخته ای ها باعث کاهش کلسترول بد خون یا همان ال دی ال می شوند و در نهایت باعث کاهش کلسترول خون و چربی خون می شوند.

افرادی که قبل از ورزش شکلات تلخ مصرف می کنند باعث می شود که انرژی‌ بیشتری داشته باشند و به دنبال این انرژی عملکرد بهتری در ورزش کردن و ماهیچه سازی داشته باشند.

شکلات خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد، خوردن شکلات در درمان بیماری های مختلف التهابی بسیار موثر خواهد بود و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و مقاومت در برابر ویروس ها و باکتری های گوناگون می شود.

خاصیت آنتی اکسیدانی شکلات باعث می شود که ضد سرطان باشد و مانع از رشد بی رویه و نا درست و بدون ترمز سلول ها شود.

شکلات تخته ای منبع تغذیه خوبی برای کودکان می باشد. حتما این خوراکی را در وعده غذایی آن ها قرار دهید.

شکلات تخته ای صنعتی

شکلات تخته ای صنعتی شکلات تخته ای های صنعتی، طعم های مختلفی دارند و مطابق با سلیقه های تمامی افراد هستند. هر فردی با هر سلیقه ای که دارد می تواند این شکلات ها را نوش‌ جان کند و از آن لذت ببرد. شرکت های تولیدی شکلات تخته ای توانسته اند با طعم های مختلفی که عرضه می کنند طرفداران بسیار زیادی به دست آورند و بتوانند تمامی افراد را راضی نگه دارند.

انواع مختلف شکلات های تخته ای با درصد های تلخی متفاوت به بازار عرضه می شوند. شما مطابق با میلتان می توانید از درصد های مختلف این محصول بهره ببرید. اگر عاشق شکلات تلخ هستید از درصد های بالای این محصولات بخرید و اگر طعم تلخ شکلات را دوست ندارید از درصد های پایین آن بخرید.

دقت داشته باشید که در مصرف شکلات زیاده روی‌ نکنید، درست است که شکلات فواید بسیار زیادی برای بدن دارد اما خوردن بیش از حد آن مانند هر نوع ماده غذایی دیگر باعث ضرر رسیدن به بدن می شود.

خوردن بیش از حد شکلات به علت داشتن کربوهیدرات فراوان باعث بالا رفتن قند خون و همچنین چاقی می شود.

جوش و آکنه نیز از اثرات خوردن زیاد این محصولات خوشمزه می باشد‌.

اگر این محصول را به اندازه نخورید و در مصرف آن زیاده روی کنید باعث آسیب رسیدن به دندان هایتان نیز می شود.