ساخت پارچه مبلی ardyn ضد حساسیت

روکش پارچه مبلی ardyn پاییزی باارزش و زیبا ارائه می دهد اما نگهداری آن دشوار است. بر خلاف پنبه، کتان گرما را جذب نمی‌کند و همیشه خنک می‌ماند، حتی در دل تابستان، که در مناطق گرم می‌تواند استدلال محکمی باشد.

عیب اصلی آن این است که به راحتی چروک می شود و بدون لک نگه داشتن آن زمان می برد. با این حال، اکثر روکش ها مانند یک ملحفه ساده قابل شستشو و اتو کشیدن با ماشین لباسشویی هستند.

انتخابی عالی برای طرفداران دکوراسیون طراحان و متریال های زیبا.روکش مبل مخملی از احیای سبک اسکاندیناوی برای بازگشت به اتاق نشیمن ما استفاده می کند.

ما عاشق نرمی مواد هستیم که فوراً شما را به آرامش و بازی نور تولید شده توسط الیاف مجلل آن دعوت می کند. در واقع دو مخمل مختلف وجود دارد مخمل پنبه ای، یک ماده عالی اما با قیمت نسبتاً بالا، و مخمل مصنوعی، ارزان تر اما سریعتر فرسوده می شود.

انتخابی عالی برای اتاق نشیمن با دکوراسیون رترو یا اسکاندیناوی، کسانی که فضای دنج و گرم را دوست دارند.روکش مبل مصنوعی همیشه کاربردی است.

به دلیل ارزش عالی برای پول، به شما این امکان را می دهد که دکوراسیون خود را بدون شکستن هزینه تغییر دهید و به طور منظم روندهای جدید را امتحان کنید.

مصنوعی همچنین دارای مزیتی است که نسبت به الیاف طبیعی مستحکم‌تر است، به‌علاوه غیرقابل انباشتگی است و اغلب در برابر لکه‌ها و بوها قابل درمان است.

برای جلوه ای بیشتر از طراحی، چرا روکش پوست هلویی مانند آلکانترا یا جیر را انتخاب نکنید؟ بهترین انتخاب برای بودجه های کم، کسانی که دوست دارند دکوراسیون خود را اغلب تغییر دهند.