دستگاه کره بادام زمینی گیر که منجر به آتش گرفتن کارخانه شد

انواع مختلفی از آسیاب ها از جمله دستگاه کره بادام زمینی گیر در بازار وجود دارد، شکل ها و ساختارهای متفاوتی دارند، اما هدف نهایی آسیاب کردن مواد است. بنابراین، در بسیاری از انواع ماشین های آسیاب، چگونه می توان آسیاب مناسب برای کره بادام زمینی را انتخاب کرد؟

تهیه کره بادام زمینی آنقدرها هم پیچیده نیست.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که بادام زمینی ابتدا برشته شده و قبل از آسیاب شدن پوست کنده می شود. این باعث می شود کره بادام زمینی آسیاب شده طعم بهتری پیدا کند.

انواع مختلفی از ماشین آلات برای آسیاب کردن بادام زمینی وجود دارد. موارد زیر رایج ترین انواع هستند.

آسیاب کلوئیدی تجهیزات سنگ زنی حرفه ای است که از تمام فولاد ضد زنگ ساخته شده است که اغلب مشتریان نیز آن را انتخاب می کنند.

دستگاه

و آسیاب کلوئیدی نوعی تجهیزات گریز از مرکز است که دارای ویژگی های ساختار ساده و نگهداری آسان است.

این دستگاه آسیاب فقط برای پردازش مرطوب مناسب است و نمی تواند مواد جامد خشک را آسیاب کند.

اکنون آسیاب سنگی با آسیاب سنگی سنتی متفاوت است. سنگ زنی دستی دیگر مورد نیاز نیست، اما عملیات توسط موتور هدایت می شود و راندمان تولید در مقایسه با نوع سنتی قبل از آن بسیار بهبود یافته است.

بزرگترین ویژگی آسیاب سنگ برقی، خرد کردن خوب است. مواد خشک و مرطوب قابل درمان هستند. به ویژه برای مشتریانی که نیازهای بالایی در مورد کیفیت سنگ زنی دارند مناسب است.

علاوه بر موتور الکتریکی، اگر مشتری به نوع موتور دستی، دیزلی یا بنزینی نیاز داشته باشد، می توانیم خدمات سفارشی نیز ارائه دهیم.

اندازه کوچک آسیاب کوچکترین در بین تمام انواع و ساده ترین ساختار است.

البته این نوع آسیاب کوچک کارایی کمتری نسبت به انواع دیگر دارد و برای تولیدکنندگان فرآوری کوچک ایده آل است.