جاشمعی شامپاینی مانع تصادف زوجی در اتوبان شد

تاریخچه ظهور به اعماق قرن ها برمی گردد، زمانی که اجداد ما در غارهای اطراف آتش جمع می شدند. اولین شمع ها در عصر حجر ظاهر شدند.

سپس از فرورفتگی در غارها و سنگ ها به عنوان پایه شمع استفاده می کردند و شمع ها را از چربی حیوانی می ساختند. همانطور که می بینید، خیلی چیزها از آن زمان تغییر کرده است.

شمعدان ها به خصوص جاشمعی شامپاینی و دیوارکوب ها قرن ها پیش با هدف نورپردازی خانه ها در شب اختراع شدند.

با این حال، زیبایی و تطبیق پذیری تزئینی آنها باعث شده است که با ظهور برق بدون مشکل زنده بمانند. امروزه به دلیل توانایی آنها در ایجاد محیط های گرمتر و دلپذیرتر، آنها منبعی قدرتمند برای ارائه سبک، ظرافت و پیچیدگی به هر اتاق در خانه و همچنین برای انواع رویدادها هستند.

در اینجا چند نکته مختصر در مورد آنها وجود دارد.تا همین اواخر، شمعدان ها و دیوارکوب ها منبع اصلی روشنایی خانه ها هنگام غروب خورشید بودند.

علاوه بر این، توانایی آن در ایجاد حسی گرم و ظریف به دکوراسیون خانه ارزشمند بود. و علیرغم اینکه امروزه ظهور الکتریسیته آنها را قابل مصرف تر کرده است و کمی آنها را فراموش کرده ایم، اما همچنان یک عنصر تزئینی با جذابیت و رمانتیسم بسیار عالی برای پذیرایی بیشتر هر اتاقی هستند.

در داخل خانه می توانید از آنها برای تزئین عملا تمام اتاق ها استفاده کنید. بسیار رایج است که آنها را در مکان هایی مانند مبلمان سالن یا میز قهوه خانه در اتاق نشیمن ببینید، دو مورد از مکان هایی که در آنها ظاهری خاص دارند و جلوی مهمانان ما بهتر به نظر می رسند.

با این حال، ایده خوبی است که آنها را در یک شام خاص روی یک دراور، بوفه یا میز ناهارخوری قرار دهید، منبعی که با آن می توانید فضای بسیار دلپذیری را به محیط ببخشید.

البته در مورد دوم (ناهار یا شام خاص) سعی کنید از شمع های معطر استفاده نکنید، زیرا می توانند طعم غذا و نوشیدنی را مختل کنند.

از طرف دیگر، می توانید یک شمعدان را در حمام (در اینجا اگر بهتر است از یک شمع معطر استفاده کنید) یا در اتاق خواب قرار دهید، جایی که به اتاق یک رمانتیسم عالی می بخشد.