استفاده از لامپ مهتابی کوچک در بیمارستان های هلند

ممکن است متوجه آن نباشید، اما هر روز با نور فلورسنت و لامپ مهتابی کوچک تعامل دارید. چه در ساختمان اداری و چه در فروشگاه های مواد غذایی، لامپ های فلورسنت احتمالاً محبوب ترین نوع روشنایی هستند.

در دنیای امروزی ال ای دی، دلایل متعددی وجود دارد که چرا نور فلورسنت باقی مانده است.

ارزان: فلورسنت ها همچنان یکی از کم هزینه ترین گزینه ها برای روشنایی هستند.

عمر طولانی: فلورسنت ها مدت طولانی دوام می آورند، البته نه به اندازه LED ها.
به طور گسترده استفاده می شود: فلورسنت ها در کاربردهای مختلف در صنایع مختلف استفاده می شوند.

هتل ها، ساختمان های اداری تجاری، فروشگاه های مواد غذایی، امکانات مراقبت های بهداشتی، انبارها، گاراژهای پارکینگ و موارد دیگر همگی از نور فلورسنت استفاده می کنند.

همه لامپ های فلورسنت از یک فناوری استفاده می کنند، اما چندین تنوع و اندازه متفاوت وجود دارد.

لوله های فلورسنت خطی رایج ترین نوع لامپ های فلورسنت هستند.

لامپ

T12 لوله های فلورسنت با قطر 1.5 اینچ هستند. اینها قدیمی ترین لوله های فلورسنت هستند و تقریباً همیشه از بالاست های مغناطیسی خارج می شوند که دیگر ساخته نمی شوند.

به طور معمول، T12s را در troffers می بینید. گاهی اوقات، T12 را در انبارهای قدیمی یا راهروهای قدیمی در مجتمع های آپارتمانی پیدا خواهید کرد. T12 های با خروجی بالا نیز در تابلوها یافت می شوند.

T12 ها شروع به حذف تدریجی کرده اند و تعداد بسیار کمی از لوله های LED 1.5 اینچی در بازار وجود دارد. در بیشتر موارد، یک T8 یا T5 در جای خود کار می کند.

T8 ها لوله های فلورسنت با قطر 1 اینچ هستند و رایج ترین لوله های فلورسنت هستند. T8 های چهار فوتی، به ویژه، در همه جا استفاده می شوند در بیمارستان ها، فضاهای اداری تجاری، مدارس، فضاهای خرده فروشی، انبارها… در همه جا.

T8 ها در مصرف انرژی کارآمد، ارزان هستند و نور زیادی (لومن) تولید می کنند. به طور معمول T8 ها را در troffers پیدا خواهید کرد.