استفاده از شیرآلات ارزان شیراز شما را جوان تر می کند

طیف وسیعی از قطعات در شیرآلات ارزان شیراز از جمله واشرهای مختلف وجود دارد که آن را در کنار هم نگه می دارد. به چند نوع از شیرآلات می پردازیم.

شیر آب برنزی: این نوع شیرها از برنز ساخته می شوند. اگر به این فکر می کنید که به آشپزخانه یا حمام خود ظاهری عجیب (بی نظیر) اما جذاب بدهید، این ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این نوع شیرآلات بیشتر در آشپزخانه دیده می شوند یا مورد استفاده قرار می گیرند و در مقایسه با شیرهای مسی نیازی به پرداخت زیاد ندارند.

روزانه، اطمینان حاصل کنید که شیر آب خود را با یک پارچه مرطوب (آب و صابون) تمیز کنید. پس از تمیز کردن، اطمینان حاصل کنید که شیر آب خود را با یک پارچه نرم خشک کنید.

اطمینان حاصل کنید که از استفاده از مواد تمیز کننده سخت و ساینده روی شیر آب خودداری کنید. چنین اقداماتی به پایان آسیب می رساند.

شیرآلات

قبل از اعمال چنین موادی روی شیر آب، اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل مربوط به هر نوع مواد تمیز کننده را رعایت کرده اید.

در حین پولیش، پولیش را انتخاب کنید که ظاهری یکنواخت داشته باشد و اثر انگشت روی شیر آب باقی نماند. پولیش حاوی روغن سیلیکون، شاید یک انتخاب عالی باشد.

هنگامی که چکه چکان مشاهده می شود، که بیشتر در نتیجه ساییدگی و پارگی است، در صورتی که تغییر اجزای آسیب دیده را دشوار می دانید، تعمیر و نگهداری را به یک متخصص بسپارید.

برای از بین بردن لکه آب سخت، آب را با سرکه سفید (به همان نسبت) مخلوط کنید و روی نواحی آسیب دیده بمالید. پس از چند دقیقه، برنامه را با آب تمیز بشویید. اطمینان حاصل کنید که استفاده را با دقت بشویید.

برای افرادی که می دانند برای تعویض قطعات یا اجزای آسیب دیده شیر خود چه چیزی لازم است، مطمئن شوید که قطعات مناسب را از یک سازنده مورد اعتماد خریداری کرده اید.

هواده ها باید هر چند وقت یکبار تمیز شوند. این را می توان یک یا دو بار در سال انجام داد. هدف از این تمرین خلاص شدن از شر مواد معدنی و زباله های انباشته شده است.