اختراع شکلات شیری روشن برای سربازان جنگ جهانی دوم

یک ماده تشکیل دهنده در کلوچه های ماکادامیا شکلات شیری روشن است و آخرین تکه های باقی مانده در کیسه شکلات مخلوط است. این شکلات پیچیده، غنی و بسیار شیرین است.

وقتی شکلات شیری درست شود و استفاده شود، می‌تواند ترافل‌ها را پوس‌تر کند، به کیک پنیر زیبایی خاصی بدهد و به راحتی در مقابل شکلات‌های تیره و شیری مقاومت کند.

علاوه بر این، این ماده را می توان رنگ، قالب و ذوب کرد تا در مجموعه ای از دسرهای خلاقانه و خوشمزه استفاده شود.

اگرچه شکلات‌های تیره و شیری از سال 1847 وجود داشته است، به لطف شکلات‌ساز بریتانیایی J.S. فرای و پسران، شکلات سفید تقریباً 100 سال دیگر در صحنه بازار انبوه ظاهر نشد.

داستان محبوب پیرامون ساخت این ماده بیان می کند که در سال 1936 توسط نستله تولید شده است.

شکلات

شرکت آب نبات سوئیسی شکلات شیری را به عنوان راهی برای استفاده از شیر خشک مازاد ناخواسته که برای سربازان در طول جنگ جهانی اول ساخته شده بود اختراع کرد.

برخلاف شکلات تیره یا شیری، شکلات سفید معمولاً حاوی مواد جامد کاکائو یا نوک کاکائو نیست، وجهه ای از میوه کاکائویی که به شکلات های دیگر رنگ قهوه ای خاص خود را می دهد.

با این حال، شکلات شیری حاوی دو ماده اصلی دیگر شکلات، شکر و کره کاکائو است.

شکلات سفید دارای دوز زیادی از کره کاکائو است که اغلب با مواد معدنی رسی فیلتر، خوشبو و سفید می شود. این کمک می کند تا شکلات سفید آن رنگ خامه ای کلاسیک را بدهد.

تفاوت بین شکلات های قهوه ای و شیری به نحوه استفاده از دانه کاکائو خلاصه می شود. همه انواع شکلات باید از این گیاه تهیه شود تا شکلات محسوب شود.

با این حال، شیر و شکلات شیری طعم منحصر به فرد نوک کاکائو را به نمایش می گذارند و شکلات سفید کره کاکائو را به نمایش می گذارد.